Alla inlägg under november 2007

Av Cajsa - 14 november 2007 20:58

idag hade jag också feber så blev hemma idag igen!

Av Cajsa - 13 november 2007 13:00

idag är det jag som är hemma, kunde nästan inte prata igrå kväll och imorse och feber har ja men imorgon ska jag nog inte vara hemma!

snart kommer irma hit och ska vara med mig en stund!

Av Cajsa - 12 november 2007 12:57

inatt har jag inte sovit så bra, vaknade vid två för då var fredrik upp och tog på sig tröja och långkalsonger och tofflor sen la han sig med dom!! och han låg och ojjade sig för han hade så ont i halsen osv.. så jag tog kudden och la mig på soffan! så idag har fredrik varit hemma och tyckt synd om sig själv!

idag fick jag göra ganska mycket på praktiken för jag var med erika i butiken idag och hjälpte henne! det var mycket roligare att vara med henne än att vara med stefan!

Av Cajsa - 11 november 2007 12:55

idag var det barngympa, va ett tag sen sist nu! bara tre gånger kvar sen så ska jag och carro inte ha barngympa mer, jag ska eventuelt börja jobba lördag söndagar efter nyår!

Av Cajsa - 10 november 2007 12:53

idag följde vi med gertrud och gösta ner till mellanfjärn och hälsade på fredriks mormor, hon är väldigt dålig nu så det är inte så lång tid kvar!! :(

sen var vi till ilsbo och hälsade på mattias, gertrud skulle hämta jultidningar!

Av Cajsa - 9 november 2007 12:50

idag fick jag faktiskt göra en tårta!! en av ca 30st!! sen fick jag bara göra strunt saker!

jag och fredrik var till stocka och hälsade på angelika och petter, fredrik skulle låna en tank till en cykel han ska rita av dikalen på den! nu var uvas mamma gravid igen... tredje gången sedan uva och hon är bara ett år och tre månader!

Av Cajsa - 8 november 2007 13:20

idag fick jag nästan göra något! fick ta plåtar med tårtbottnar och ställa i sticket och sen lägga bakpapper på dom gräddade tårtbottnarna och ta ur mossbakelser ur formen och lägga på plåt och sopa!!!!!!! är på skolan nu och har pratat med gunnar så nästa vecka ska jag vara på eclair sen veckan efter det så ska jag vara på skolan och hjälpa till istället!! fy va skönt att det är fredag imoron så det blir helg så slipper jag att vara där och inget göra!

Av Cajsa - 7 november 2007 13:18

idag fick jag plocka småkakor och lägga på plåt och rulla bagetter och klippa plast remson och lägga i plåtringar!! blir så himla less när jag inte få göra något! idag kom jag dit 8 och gig hem 13:30 och under den tiden jobbade jag ca 3timmar resten av tiden fick jag vänta på att bagaren kom tillbaka från rasterna!!!

Presentation


Hej jag heter Cajsa, jag bor på en gård i norra Hälsingland med sambon Markus och barnen Elise, Elsa och Pontus och katterna Kila, Pipen och hunden Buster och ett helt gäng med höns. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards