Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Cajsa - 30 maj 2007 15:09

idag hade jag tal 3 på svenskan och det gick bra, så nu är det bara ett prov kvar, och det har jag på måndag ska till bergsjö imorgon och vara där och träna till provet i satsdelar!!

Nu har jag ialla fall pratat med elisabet som är chef för städ och kök i nordanstid?? nått sådant ialla fall... jag ska vara vikarie för pia från 9juli och fem veckor framåt, så det blir inget rättvik i år heller...:( men fredrik ska ta semester fråm första måndagen i juli så vi har en vecka som vi kan åka iväg på! vi har redan bestämt att vi ska ner till stockholm och shoppa i gamlastan och vi ska väl sova hos en av fredriks systrar i uppsala, sedan ska vi till någon liten stad lite inåt landet och kolla på ett bilmuseum och ett gammalt slott där Aina har jobbat när hon var yngre! sedan ska vi åka in i söderhamn och fika på ett kafé som inte är renoverat sen på 50-talet, så det är bara möbler från 50-talet där och sen blir det väl nå mer!!

Nu har jag teråkit, ska börja med tvätten sen ska jag ut och spika lite sen ska jag börja med svenskan! fy va tråkigt!

Presentation


Hej jag heter Cajsa, jag bor på en gård i norra Hälsingland med sambon Markus och barnen Elise, Elsa och Pontus och katterna Kila, Pipen och hunden Buster och ett helt gäng med höns. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards