Alla inlägg den 3 juni 2007

Av Cajsa - 3 juni 2007 12:57

nu har jag tagit bort stygnen på curry, vad hon är glad när hon inte behöver ha någon tratt!


igår åkte vi in  till bergsjö på crusing men vi åkte vanliga bilen eftersom att fredrik inte är klar med någon annan bil!! så vi parkerade bilen vid kyrkan och gick och kollade på bilarna, och fredriks kusin johan och hans flickvän kattarina kom och åkte sin bil och då fick vi åka med dom!

men det var inte så mycket folk man kännde där! jag såg pappa +gäng, carro och erik +gäng, emil och hanna och pelle + barn, anna-karin körde nån bil, men hon var blind och såg ingenting! sen var det ingen mer i gnarps gänget som jag såg, inte äns nisse såg jag!


jaja, men nu är det väl lika bra att fortsätta städa!! ¤tråkigt¤ :(

ha de bra!


Presentation


Hej jag heter Cajsa, jag bor på en gård i norra Hälsingland med sambon Markus och barnen Elise, Elsa och Pontus och katterna Kila, Pipen och hunden Buster och ett helt gäng med höns. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards