Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Cajsa - 6 juli 2007 23:06

idag kom mamma med en smörgåstårta tills imorgon!

pappa och aina var hit och åt tårta fredrik fick en röd fladdermus fotölj av dom och  camilla, patrik, petter med familjer, den blev han glad över, nu har han två en röd och en vit!

sedan kom fredriks morbror och kusin med sambosar, av dom fick han en kofot och en tummstock och två par strumpor! dom var här i tre timmar och dom fick prov skuta min luftpistol de tyckte dom var väldigt kul! dom hjälpte även till med att fixa ett handtag till dörren ute så nu kan man öppna från båda hållen!

imorgon blir det lite folk som kommer och äter tårta, får se vilka, har ju bjudigt några stycken men verkar som att inte alla kommer!! men men vill dom inte komma så tänker inte jag tvinga dom!!

men nu ska jag gå och sova så man orkar kliva upp imorgon!

god natt!

Presentation


Hej jag heter Cajsa, jag bor på en gård i norra Hälsingland med sambon Markus och barnen Elise, Elsa och Pontus och katterna Kila, Pipen och hunden Buster och ett helt gäng med höns. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards