Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Cajsa - 9 augusti 2007 19:58

nu är det bara en dag kvar sen är jag ledig!! jippie!

jag är så stålt över katterna, någon av dom har fångat en liten råtta och dödat den, vilken dag vet vi inte men vi hittade den idag, dom hade gett husse en present dom tyckte nog att han kunde ha den som mellanmål, dom hade lakt den i fredriks inneficka på jackan och han tyckte att det luktade och han skyllde på att någon av katterna hade pinkat på jackan sen när han tömde innerfickan så upptäckte han att det låg en halv rutten råtta där! inte så mysit!! och när jag kastade ut den på bron (höll på att laga mat) så började curry leka med den och sen så fick hon bada för det luktade så hemskt om henne och råttan fick åka spade till skogen!!

Presentation


Hej jag heter Cajsa, jag bor på en gård i norra Hälsingland med sambon Markus och barnen Elise, Elsa och Pontus och katterna Kila, Pipen och hunden Buster och ett helt gäng med höns. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards