Alla inlägg den 1 september 2009

Av Cajsa - 1 september 2009 22:07

idag följde jag med gertrud och siv ut i skogen och plockade lingon, imorgon ska mamma hjälpa mig med att göra lingonsylt. det ska bli kul att lära sig så kan jag göra själv sedan. i förrgår var jag, petter, kristina och filip ut och plockade svamp och jag fick nästan en hel korg med svamp så kristina fick lite och sen fick  mamma resten.

nu har jag fått jobb för resten av veckan, och på lördag så var det så precis att det saknades en natt och det tyckte jag var väldigt lämpligt eftersom jag ska följa med petter och kristina till härnösand på dop och sitta med filip eftersom petter och kristina är gud föräldrar så måste dom stå där fram. nä nu ska jag gå och sova så jag orkar kliva upp imorgon.

Presentation


Hej jag heter Cajsa, jag bor på en gård i norra Hälsingland med sambon Markus och barnen Elise, Elsa och Pontus och katterna Kila, Pipen och hunden Buster och ett helt gäng med höns. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards