Alla inlägg under maj 2007

Av Cajsa - 5 maj 2007 14:34

Var in på Ica förut och bestämde mig för att prova deras solarium.. Det var väldigt bra där fanns två solarium och det fanns några olika träningsmaskiner där så efter att jag solat färdigt så sprang jag lite på en av maskinerna där!

Var ut med katterna men de tyckte inte att det var kul att vara ute när det var så blött på backen så vi gick in!

Ikväll ska vi åka och hälsa på Petter och Kristina och jag skulle få några plankor av dem så jag kan börja med inburningen av bron!


Men nu ska jag börja städa med min nya mopp!! Hehe

Ha de bra!

Av Cajsa - 4 maj 2007 18:37

Nu är det fredag igen, åkte bussen in till Hudik efter skolan och var in på Ö&B och kollade om de hade någon rulle med rutnät men det hade de inte så det bli att åka in till Birsta och köpa där då!

Så om det är någon som ska ut till Birsta nå tag så är det bara att höra av sig!

Men men nu ska vi ta och åka ner till stocka och äta tårta hos Angelica!

Ha de bra

Av Cajsa - 3 maj 2007 18:11

Idag var jag ledig och skulle åka in till Bergsjö och plugga matte där! Men så blev det inte, 5minuter efter att klockan ringt så ringde Carro och frågade om jag kunde vara vikarie åt henne!För hon måstade vara hemma med Irma för hon hade fått öroninflamation! Så det blev jag, det gick väldigt bra att vara mattant på skolan i Strömsbruk..! Hehe

Men nu ska jag läsa färdigt boken om förintelsen så ja kan börja med fördjupningen!!

Ha de bra

Av Cajsa - 2 maj 2007 18:08

Idag var jag in till Hudiksvall efter skolan, var in på dollar och handlade lite sedan gick jag en sväng på stan i väntan på bussen!

Imorgon ska jag in till Bergsjö och sitta där och jobba med matten för på tisdag har vi nationella prov!! Så det är väl lika bra att börja plugga!!

Ha de bra!

Av Cajsa - 1 maj 2007 14:05

Fy va mycket folk det var vid majbrasan..  Kände ungefär en fjärdedel av de som var där! Och fy vad en del började prata när vi kom gående med Curry.. hehe.. Det kan inte vara så vanligt att gå med katterna i koppel här om kring!

Vid tio åkte vi in till Hudiksvall och hälsade på SImon och gänget! De ville ha skjuts in till city och kolla på crusingen, men det var inte mycket till crusing.. det var kanske 15 crusindbilar sedan var det väl närnare 40 vanliga bilar som körde runt!


Nä nu ska jag väl börja med att städa lite innan Fredrik kommer hem!

Ha de bra

Presentation


Hej jag heter Cajsa, jag bor på en gård i norra Hälsingland med sambon Markus och barnen Elise, Elsa och Pontus och katterna Kila, Pipen och hunden Buster och ett helt gäng med höns. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards